Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Okinawa Sushi & Grill. Meer weten? Ontdek meer
tania
12 jun 2026 om 16:10
groene curry veel te zoet, echt niet lekker, sushi oke. Gemeld aan restaurant, geen reactie.
Brent
22 mei 2026 om 18:33
Super goed op tijd en lekker zoals altijd!
Gust
9 mei 2026 om 21:28
Heel lekker
Axel
25 apr 2026 om 21:44
Lekker, maar tegenwoordig krijg je bij een bestelling van een boot geem kroepoek meer - zou toch mogen voor deze prijs
Emma
17 apr 2026 om 23:27
De sushi was zeer lekker. Ik moest wel enorm lang wachten op de bezorging. Het eten werd meer dan een uur na deaangegeven tijd pas geleverd.
catherine
22 mrt 2026 om 19:56
Top top top merci guys !!
catherine
8 mrt 2026 om 20:48
Uiteraard was het wederom lekker !!!tot een volgende keer….wij bestellen er toch twee keer per maand en iedere keer even vers !!!
Jessica
28 feb 2026 om 19:39
Zeer lekker zoals altijd, ook heel vriendelijke bezorging. Enige minpuntje is dat we telkens 20min langer moeten wachten dan de tijd die we hebben gevraagd.
Eros
7 feb 2026 om 19:46
The food was amazing as usual, however the app displayed a collection time of 18h55. while i was on time for the collection i still had to wait almost one hour until the food was ready at 19h40