OKINAWA SUSHI & GRILL

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 868 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Okinawa Sushi & Grill. Meer weten? Ontdek meer

12 jun 2026 om 16:10 groene curry veel te zoet, echt niet lekker, sushi oke. Gemeld aan restaurant, geen reactie.
22 mei 2026 om 18:33 Super goed op tijd en lekker zoals altijd!
9 mei 2026 om 21:28 Heel lekker
25 apr 2026 om 21:44 Lekker, maar tegenwoordig krijg je bij een bestelling van een boot geem kroepoek meer - zou toch mogen voor deze prijs
17 apr 2026 om 23:27 De sushi was zeer lekker. Ik moest wel enorm lang wachten op de bezorging. Het eten werd meer dan een uur na deaangegeven tijd pas geleverd.
22 mrt 2026 om 19:56 Top top top merci guys !!
8 mrt 2026 om 20:48 Uiteraard was het wederom lekker !!!tot een volgende keer….wij bestellen er toch twee keer per maand en iedere keer even vers !!!
28 feb 2026 om 19:39 Zeer lekker zoals altijd, ook heel vriendelijke bezorging. Enige minpuntje is dat we telkens 20min langer moeten wachten dan de tijd die we hebben gevraagd.
7 feb 2026 om 19:46 The food was amazing as usual, however the app displayed a collection time of 18h55. while i was on time for the collection i still had to wait almost one hour until the food was ready at 19h40
6 feb 2026 om 18:11 The best